torsdag 7 oktober 2021

inte i år heller..

Nobelpriset gick i år till ngn person från Zanzibar. Skall det va ngt i jämförelse med en gubbe född i Bromma?
Och vad är det för fel på Larson i jämförelse med ngt fullständigt obegripligt namn. Och åldern har jag ju inne. Vad begär de egentligen?
Jag som hade ringt runt till mina närmaste och förvarnat att jag inte ville ha några samtal mellan kl. 12.30 och 13.00 så telefonen inte var upptagen när den ständige sekreteraren skulle ringa. I sådana här sammanhang känns det lite billigt att trycka på Sänd meddelande och att skicka, Kan du ringa lite senare eller Jag ringer upp om en stund. 
Och nu är det bara att ta ut skumpan - nä förresten. Den får ligga kvar i kylen till hummern på fredag.

Jag har heller inte bestämt än om jag skall överklaga beslutet eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar