tisdag 25 maj 2021

en gång till

 Eftersom jag har ett så pass  vanligt namn, la jag dit ett E som är initialen för mitt andra namn som är Eric efter min pappa. Många av mina vänner (fd?) har haft roligt åt det och kanske tyckt att det var lite fånigt, och det kanske det är också. Men jag fortsätter med min lilla krumelur i alla fall. Svårt att böja gamla träd och stammar.

Och på min Sperry Univac tid så var det också diskussioner om jag hade en .(punkt) efter Eet eller inte. Således Sten E. Larson för er som har det lite svårt för mina förkortningar och vändningar.

Men jag tror inte att jag använt det. Bosse, min gode vän, som var med redan på den tiden, brukar i alla fall kalla mig för E punkten. Och finns det något som heter G punkten, så borde det finnas någon som heter E punkten. Vi är ju i samma bransch. (eller snarare var...)

Har berättat på bloggen att jag sålt mitt fritidshus och därmed fått en större hög med pengar. 

Så nu har det blivit ytterligare en variant på temat, nämligen

STEN e RIK LARSON..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar