lördag 21 december 2019

IRL

Vet du vad IRL betyder? Om inte, hur gammal är du?
Skickade just ut en liten julbetraktelse från min mobil till ett urval av mina vänner som fanns i min adressbok på telefonen. Där la jag in en länk till en julbetraktelse - eller kanske hellre en julkortsbetraktelse, som är kopplade till denna blogg och som står efter detta inlägg.
Nu är det så, att länken på telefonen blev på fler än en rad, så när man klickade på den, så kom man inte hit. ( Jag gjorde ett själv ett "provskott" och då fungerade det).
Flera av mina jämnåriga manliga kamrater ringer då eller skriver: "Du, jag kommer inte åt länken"!
Fd svägerska Eva, berättade i sammanhanget att hon inte heller kom åt länken, men kopierade den och la den på en rad och sedan klickade på den och då kom hon fram direkt.
Hon är veterinär och har varit van att klara sig själv och lösa sina problem.

Så, grattis du som kan läsa det här.
Du har också lyckats! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar