torsdag 26 juli 2018

Nu får du läsa baklänges. Scrolla ner och läs uppåt. Vår nya värld.

Hej och tack Fredrik för din information.

Hur skickade ni paketet? Med vanlig post eller som paket så borde det ha kommit fram.


 Men det ser jag när det kommer så småningom..

Tips från en gammal företagsledare och konsult i kundhantering:

När ni kallar er för Webshop, så skickar det en signal till marknaden. Nätet sover nämligen inte och har inte semester. Postorderfirma  vore en bättre benämning på den verksamhet ni bedriver, men då får man inga kunder. Men heller inga missnöjdą.

På tisdag är det 14 dagar sedan jag la min order och fick bekräftelse på leverans.

Det är inte så bra år 2018 om man vill ha nöjda kunder som är det som ger tillväxt och lönsamhet.

Sten


Dölj citerad text



Den tor 26 juli 2018 18:12Webshopen Flaggstångsexperten <info@flaggstangsexperten.se> skrev:


Hej sten 

Paketet är skickat med posten imåndags 

Den dyker nog upp snart 

Mvh Fredrik

Skickat från min iPhone

26 juli 2018 kl. 14:20 skrev Sten E. Larson <sten.e.larson@gmail.com>:

Och nu är det torsdag och fortfarande inget paket och inget meddelande om när det kommer. Har ni skickat det?

Sten

Den ons 25 juli 2018 15:33Sten E. Larson <sten.e.larson@gmail.com> skrev:

Hej igen

Nu onsdag och fortfarande inget paket från er. När man handlar på nätet blir man lite bortskämd att få det dagen därpå, som jag fick från ett annat företag som jag beställde av tis förra veckan. Precis samtidigt som min beställning till er.

När kommer det tro?

Lite tråkigt att inte kunna hissa flaggan.

Sten

Den fre 20 juli 2018 17:24Sten E. Larson <sten.e.larson@gmail.com> skrev:

Tack, men hade ni gjort ert  hade ni skickat det en vecka tidigare, och jag kunde ha flaggspelet i helgen..😎😗

Sten

Den fre 20 juli 2018 14:51Webshopen Flaggstångsexperten <info@flaggstangsexperten.se> skrev:

Hej Sten 
Min kollega kommer skicka material på måndag så ca tisdag onsdag om posten gör sitt. 

Mvh Fredrik 

Skickat från min iPhone

> 20 juli 2018 kl. 11:29 skrev Sten E. Larson <sten.e.larson@gmail.com>:

> Hej på Kusten...
> Väntar på min leverans. När kommer den?
> Sten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar