söndag 28 november 2021

positiva Sofia

Sofia Åhman  gympsr med oss på TV1 varje vardagsmorgon.
Hon har en fantastisk kunskap i träning och har en strålande förmåga i kommunikation. Jag gillar ju detta område och har väl sldrig upplevt något bättre. Klar och tydlig, skojig ich busig och otroligt positiv. Hejar på oss så vi gör mer än vad vi tror vi kan och orkar. Om man har en dålig  början på dagen genom mardrömmar på natten, så spolar hon bort allt.
Men nu är det frågan om hon inte mött sin överkvinna.
Var hos min tandhygienist Malin förra veckan. Hon bär visir så här års men strålar därbakom. Hon skrapar plack och kör med ultraljud och blästrar för fulla muggar. Och jag gapar så gott jag kan och försöker andas genom näsan till hennes ständiga "Bra, bra, jättebra, vad duktig du är, bra, bra " osv.
Även en surmulen typ som jag, blir på gott humör trots 600 kr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar