lördag 27 februari 2021

Tiger Woods

Entschuldung, Förlåt mig, Sorry!
När jag läste i elektroniska bladet att du hade kl 07.12 på morgonen utanför LA, kört av vägen i hög fart, så gissade jag med mycken egen erfaret och vad jag läst om dig, att du hade somnat vid ratten. Man sade tidigt att du inte var alkoholpåverkad, så då tänkte jag direkt att du hade varit ute och lajat ordentligt på kvällen. Och kanske även hela halva natten och visat dig på styva linan eller vad man vill kalla den..
Men så var det inte.
Du skulle iväg på ett arrangemang och personalen på hotellet var sen att ta upp din bil från källaren, så du gasade på extra för att inte bli sen  och då gick det åt pipsvängen. Vi vet sedan tidigare, att du är bättre att spela golf än att köra bil, men att det var så illa det visste jag inte.
Ruffen när man kör bil, är mycket besvärligare och mindre förlåtande än den på golfbanan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar