onsdag 5 januari 2011

Mera Mr Terror..

Nu är jag inne på tredje året med min ovanligt välskrivna men lite för lite lästa blogg....
Mr Terror i överskriften, kan ju i med alla mina inlägg vara jag själv, men jag tänkte på ngn annan - och det är ju inte så vanligt eftersom jag oftast tänker på mig själv, säger några insatta vänner...
Hur i h-te, lyckades Säpo fånga upp grabbarna som skulle smutsa ner golv och väggar på Jyllandsposten? Och hur i h-e tordes SÄPO låta hyrbilen med buset åka hela vägen till Köpenhamn mitt i natten om den inte var buggad med GPS eller liknande?
Och likadant i England, så stoppade de igen terrorattacker innan de utfördes.
Det måste bara finnas ett antal personer som "goolar" ordentligt.
Så tack alla ni anonyma välgörare/tjallare, som hjälper oss alla andra att ha ett ngt tryggare och bättre liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar